یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1400/ شماره 285
خریداران کالاهای نایلون و نایلکس وارد گود رقابت شدند، سرعت ریزش نیما متوقف شد، افزایش 313 تومانی دلار صرافی، کفه سنگین کاهش در بازار آزاد، صعود برنت به 70 دلار، بورس تهران در بلاتکلیفی افزایش و کاهش،...

خریداران کالاهای نایلون و نایلکس وارد گود رقابت شدند
امروز معاملات گروه پلی اتیلن، ABS ها، پت های بطری و نساجی و استایرن بوتادین رابر در بورس کالا انجام شد. کاهش قابل توجه قیمت پایه همه محصولات پلیمری از یکسو، و در مقابل روند افزایشی دلار صرافی، خریداران را در معاملات امروز به گردونه رقابت وارد کرد. عمده گروه های که هفته های گذشته با رقابت ناچیز یا قیمت پایه معامله شده بودند امروز اما رقابت قرار شدند. خریداران گروه پت بطری هم، نسبت به هفته گذشته به رقابت بیشتری پرداختند و کالای BG 735 (خونده میشه: بی جی BE GE) تا 57 درصد رقابت شد.

سرعت ریزش نیما متوقف شد
میانگین هفتگی دلار نیمایی، امروز به 20 هزار و 566 تومان رسید و نسبت به دلار شنبه که قیمت های پایه با آن اعلام شد، 213 تومان کاهش یافت. امروز میانگین روزانه نیما، از 20 هزار و 400 به 20 هزار و 500 تومان صعود کرد.

افزایش 313 تومانی دلار صرافی
دلار صرافی ملی که روز گذشته با 191 تومان کاهش به 22 هزار و 220 تومان رسیده بود، امروز اما روند صعودی گرفت و در مجموع با 313 تومان افزایش، تا ساعت 15.15، به 22 هزار و 533 تومان رسید. دلار آزاد هم 450 تومان نسبت به دیروز افزایش قیمت پیدا کرد و به 23 هزار و 150 تومان رسید.

کفه سنگین کاهش در بازار آزاد
هر چند دیروز، گروه های پرمصرف نایلون و نایلکس روند افزایشی داشتند، امروز به جز گروه بادی و سنگینِ اکستروژن که افزایشی بودند سایر گروه ها یا عمدتا بدون تغییر بودند یا نسبت به قیمت های دیروز اندکی کاهش پیدا کردند. گروه پ پ ها همچنان روی نوار نزولی هستند و امروز نیز بین 200 تا 1000 تومان کاهش قیمت را تجربه کردند.

صعود برنت به 70 دلار
معاملات برنت که روز گذشته با 68 دلار آغاز شده بود با 69 دلار به پایان رسید و امروز از 70 دلار گذشت قیمت این لحظه برنت: 70 دلار و 7 سنت. احتمال می رود افزایشی شدن قیمت نفت، روی قیمت جهانی خوراک و محصولات پتروشیمی تأثیر بگذارد.

بورس تهران در بلاتکلیفی افزایش و کاهش
شاخص کل بازار سرمایه که معاملات امروز را کاهشی آغاز کرد در ادامه روند افزایشی به خود گرفت و نهایتا در پایان معاملات با 1 هزار و 103 واحد کاهش به 1 میلیون و 173 هزار رسید.

 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک
 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟